close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב פנים למשרד – איך עושים זאת נכון עם ריהוט משרדי מתאים

מערכת שורשיב חשוון, תשפ10/11/2019

המראה של המשרד שלכם הוא למעשה כרטיס הביקור שאתם מעניקים לו. לעיצוב המשרד ישנה חשיבות הן להתנהלות היום יומית במקום העבודה והן לאופן שבו אתם "נראים" כלפי חוץ

תגיות:
המראה של המשרד שלכם הוא למעשה כרטיס הביקור שאתם מעניקים לו. לעיצוב המשרד ישנה חשיבות הן להתנהלות היום יומית במקום העבודה והן לאופן שבו אתם "נראים" כלפי חוץ, כאשר מגיעים קולגות או לקוחות אליכם. ניתן לעצב את המשרד בצורה שתשדר את הרושם הנכון ותעביר את המסר שאותו אתם מבקשים להעביר, לכן כדאי להיעזר בייעוץ מקצועי בתחום, על מנת להתאים את הריהוט המיועד למשרד וכמו כן "להלביש" אותו באביזרים ובפריטים שיעניקו לו את הוויזואליות הרצויה.

מדוע כדאי שרהיטי המשרד יהיו באיכות טובה?

כאשר מדובר על ריהוט
משרדי
המשמש את העובדים עצמם מדי יום, רכישת הפריטים צריכה להיעשות לפי אופי העבודה במקום. בדרך כלל, כסאות ושולחנות המיועדים עבור משרדים, צריכים להיות מותאמים לאנשים היושבים עליהם ומניחים עליהם את חפציהם. עובדים אשר מבלים את מרבית שעות העבודה שלהם מול מחשב, משמע בישיבה, חייבים לקבל תמיכה טובה לגב ומושב שיתמוך בכל חלקי גופם. במידה והכיסא לא יהיה איכותי וגובהו לא יותאם אל השולחן שעליו מונח המחשב, עם הזמן עלולה להיגרם פגיעה פיזית של ממש בגבו של העובד והוא עלול לסבול מכאבים עזים.

ריהוט איכותי במשרד, אשר בעת הרכישה שלו ניתן דגש על תמיכה מרבית בשרירים ובשלד ויכולת התאמה אישית של הפריטים אל ממדי גופם של העובדים, מהווה כלי עבודה של ממש ולאורך זמן עשוי לתרום ליעילות העבודה שהם מבצעים וליכולת שלהם להישאר ערניים ואפקטיביים בתפקידם.

על חשיבות העיצוב של המשרד
המראה של כל מקום העבודה הוא בעל השפעה של ממש על מצב רוחם של השוהים במקום, בין אם הם מגיעים אליו יום יום במסגרת העבודה ובין אם הם מתארחים בו, רק לשם ישיבות משותפות עם העובדים או ביקור מקצועי. כאשר ניכרת השקעה בעיצוב הפנים של המשרד, המקום ייראה "מזמין" יותר ויוקרתי, כזה שיעשה רושם טוב על כל האנשים המתוודעים עליו וכן יהווה חלק מן המוניטין החיובי הנוצר עבורו.

איך שומרים על מצב הרהיטים לאורך שנים
בכדי לשמר את מצבם הטוב של הרהיטים לאורך זמן, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי באשר לטיפול הנכון והניקיון שיש לבצע בכל אחד ואחד מן הפריטים הנרכשים עבור המשרד. במקרים שבהם מדובר על ריהוט שיש לו ריפוד העשוי בד, למשל כורסאות בחדר המתנה של מרפאה או כסאות מנהלים – חשוב לקבל הכוונה באשר לשימוש בחומרי ניקוי מותאמים, זאת בכדי לא לפגוע בבד עצמו או לגרום לדהייה של הצבע. כאשר הרכישה נעשית באופן מרוכז תחת אותה קורת גג, מחברה אמינה ומקצועית שיכולה להוות "בית" עבור הלקוחות שלה, ניתן לקבל אינפורמציה מדויקת באשר לשימור המצב הטוב של הריהוט שנקנה. באופן כזה וגם אם ייעשה בו שימוש אינטנסיבי, הוא ייראה כחדש לתקופה ארוכה
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה